Priprave na smučarsko sezono - RTC Krvavec
  • 04 25 25 911
  • SI
Rezervacija

Priprave na smučarsko sezono

Je smučanje vaš najljubši šport? Ste razmišljali, da bi letos naredili korak bližje k dobri telesni pripravljenosti? Za vas poskrbimo še preden stopite na sneg. Dobra telesna pripravljenost vam omogoča varnejšo in užitkov polno smuko. Zato smo skupaj s priznanim osebnim trenerjem Gašperjem Predaničem pripravili serijo vaj s pomočjo katerih boste v novo sezono stopili pripravljeni.

Furajte Krvavec pripravljeni! Cilj izvedbe treningov, boljša telesna pripravljenost za bolj varno smuko. 

Vaje so primerne za vse zdrave posameznike brez poškodb. Količino in pogostost vadb prilagodite vaši trenutni telesni pripravljenosti. Pomebno je, da vaje izvajate pravilno, saj je pomembna kakovost opravljene vaje in ne vaja sama. Svetujemo vam, da med treningom uživate vodo.

V kolikor posamezne vadbe ne morate izvesti, jo prilagodite svojim sposobnostim (npr. namesto moške sklece izvajajte žensko skleco). Če katero od vaj ne morate izvajati, jo preskočite.

 Trening je sestavljen iz štirih  glavnih sklopov. 

  • Ogrevanje in ohlajanje - OBVEZNO izvajanje pred in po vsakem treningu.
  • Krožni trening – primeren tudi za začetnike.
  • Tro-sklopni –  primeren za drugo stopnjo telesne pripravljenosti.
  • HIT trening – HIT trening je primeren za drugo in tretjo stopnjo telesne pripravljenosti. 

Želimo vam prijeten trening in odlično smuko!

1. Ogrevanje in ohlajevanje

Ogrevanje in ohlajevanje sta sestavni del vsakega varnega treninga. Ogrete mišice so prožnejše in tako manj podvržene morebitnim poškodbam, hkrati pa omogočajo optimalno izvedbo vaj. Po koncu vsakega treninga se dobro ohladite, da pospešite regeneracijo utrujenih mišic in se sprostite po naporni vadbi. 

Priporočamo, da pred vsakim sklopom vaj dobro ogrejete in na koncu ohladite in tako izvedete trening v celoti.



Sklopi treningov za pripravo na smučarsko sezono


Priporočamo, da izvajanje trenigov prilagodite vaši telesni pripravljenosti in sledite spodaj navedem načrtu.


1. stopnja telesne pripravljenosti

Vsi ki ste telesno slabše pripravljeni oziroma popolni začetniki priporočamo izvajanje  1. sklopa vaj Krožni trening, 2-krat tedensko. Vmesne dni pa izkoristite za hojo v hrib, počasen tek v naravi ali katero drugo od vaših rednih aktivnosti.


2. stopnja telesne pripravljenosti

Tisti, ki ste telesno bolje pripravljeni lahko izvajate vse tri sklope po naslednjem načrtu.

  • Ponedeljek: Krožni trening
  • Sreda:  HIT trening
  • Petek: Krožni trening/Tro-sklopni trening, po potrebi, lahko tudi počitek.

Vmesne dni pa izkoristite za aktivni počitek – npr. hoja v hrib, tek ali pa kakšen dan ne počnete nič in razmišljate le o letošnji smučariji.


3. stopnja telesne pripravljenosti

V kolikor je vaša telesna pripravljenost že na visokem nivoju izvajate vaje po naslednjem načrtu:

  • Ponedeljek: Krožni trening
  • Torek HIT trening
  • Sreda počitek
  • Četrtek: Tro-sklopni trening
  • Petek počitek
  • Sobota Izberite lahko ali krožni/trosklopni/ali hit trening
  • Nedelja privoščite se počitek - zaslužili ste si ga!

Počitek med posameznimi vajami prilagodite počutju in trenutni telesni pripravljenosti. Priporočen počitek med vajami naj bo med 15-30s. Med krogi vaj pa 60-90s.
Sestavni del vsakega treninga je tudi ogrevanje in ohlajevanje, zato se pred izvedbo dobro ogrejte! Po končanem treningu izvedite vaje za sprostitev.

1. sklop vaj: KROŽNI TRENING

2. sklop vaj: TRO-SKLOPNI TRENING

3. sklop vaj: HIT TRENING

O trenerju

Gašper Predanič je osebni trener, ki se je v svojem življenju dodobra spoznal z mnogimi športi, od smučanja, tenisa, košarke, hokeja, gorskega kolesarjenja in ne nazadnje kraljice športa ( skok s palico, 100m, 200m in 400m). Zanj je gibanje življenje in življenje je gibanje.

Predan je zastavljenim ciljem, obožuje trdo delo in posledično doseganje pravih rezultatov. Sledi motu, da ni treba iskati izgovorov, temveč je treba narediti zgolj prvi, običajno najtežji korak, kar pa se na koncu vedno obrestuje!

Kot osebni trener sodeluje tako s popolnimi začetniki in osebami s poškodbami kot z vrhunskimi ter rekreativnimi športniki, zlasti pa s tistimi, ki želijo s kakovostnim in celostnim pristopom sodelovanja narediti korak v smeri boljšega psihofizičnega počutja, dviga telesnih sposobnosti ter posledično kakovostnejšega življenja.

Nasvete trenerja glede vadbe in športne prehrane najdete tudi na blogu. Želimo vam prijetno branje!

Kontakt

Mi smo pripravljeni, pa vi?


Dobro pripravljeni na smučanje si zagotovite ugodno smuko že v predprodaji, do 30. novembra. Smučarske vozovnice tudi do 25% ugodneje.
Spletna prodaja smučarskih vozovnic
Informacije
foto točka